Confuzie la Aeroportul Oradea: Bagajele turiștilor, trimise în destinații greșite
Un incident nefericit a avut loc pe 24 august la Aeroportul din Oradea, când bagajele turiștilor care se îndreptau spre Antalya (Turcia) și Hurghada (Egipt) au fost încurcate și trimise în destinații greșite. Turiștii, care au aterizat înapoi la Oradea sâmbătă seara, au fost lăsați într-o situație dificilă, fiind nevoiți să-și cumpere lucruri de necesitate în lipsa bagajelor pregătite de acasă.
Valizele ajung cu întârziere, vacanțele stricate
Unii dintre turiștii care au fost în vacanță în Turcia au primit valizele cu mare întârziere. În cazul unei familii cu doi copii, bagajele le-au fost livrate la hotelul din Antalya abia în noaptea de 28 spre 29 august. „Din toată vacanța, am avut doar două zile bagajele noastre. A trebuit să ne cumpărăm totul până la sosirea lor, am cheltuit în total, pentru 4 persoane, 600 de euro pentru cele necesare”, a declarat soția.
Explicații insuficiente și compensații nesatisfăcătoare
La întoarcerea pe Aeroportul din Oradea, turiștii afectați de situație au primit vouchere de acces la Aquaparkul Nymphaea, iar cei care și-au lăsat mașinile în parcarea aerogării nu au mai fost taxați pentru asta. Cu toate acestea, aceste „compensații” nu i-au liniștit pe cei afectați. „Nu-mi trebuie mie voucherul lor, nici nu mă duc la aquapark. Vrem despăgubiri pentru cheltuielile pe care le-am făcut din cauza greșelii lor. Dacă nu le vom obține prin aceste reclamații, vom merge în instanță”, a spus una dintre turistele din zborul de Antalya.
Directorul Aeroportului Oradea, în imposibilitatea de a oferi explicații
Până la ora publicării acestei știri, directorul Aeroportului Internațional Oradea, Răzvan Horga, nu a putut fi contactat pentru a prezenta poziția regiei. De asemenea, acesta nu a lămurit până acum cum și cine a încurcat bagajele turiștilor care au plecat pe 24 august din Oradea, în aceeași seară, cu aceeași companie, dar spre destinații diferite, Turcia și Egipt.
Sursa: ebihoreanul.ro