Oradea, în lumina reflectoarelor la Târgul Mondial de Turism de la Londra
În perioada 5-7 noiembrie, Oradea a fost pusă pe harta globală a turismului, fiind reprezentată la Târgul Mondial de Turism de la Londra (WTM London), un eveniment de referință în industria turismului. Această participare nu a fost doar o oportunitate, ci și un efort concertat al municipalității orădene de a consolida prezența orașului în peisajul turismului internațional și de a atrage un număr cât mai mare de turiști în Oradea.
Visit Oradea, ambasadorul orașului pe scena internațională
Prezența echipei Visit Oradea la WTM London a fost un pas natural în urma lansării zborurilor directe Oradea-Londra, operate de compania HiSky începând cu luna octombrie a acestui an. Această inițiativă a facilitat accesul turiștilor britanici către Oradea, consolidând astfel eforturile de promovare internațională a orașului. Visit Oradea a fost prezentă la standul României alături de alți 34 de expozanți, printre care Visit Borșa – Maramureș, Visit Timișoara, Sibiu, Visit Craiova, Discover Eco-Romania, Global Transilvania Medical Tourism și alți operatori din industria turismului din România.
World Travel Market London, epicentrul industriei globale a turismului
World Travel Market London este considerat epicentrul industriei globale a turismului, atrăgând peste 40.000 de profesioniști anual. Atât vizitatorii, cât și expozanții, reprezintă o gamă largă de companii și sectoare care activează în industria turismului, prezentând cele mai noi destinații, și cele mai actuale produse și servicii din industria turismului. Astfel, WTM Londra reprezintă o oportunitate esențială pentru întâlniri de afaceri și consolidarea parteneriatelor strategice în diverse sectoare ale industriei turismului.
Visit Oradea, promotorul turismului local și internațional
Cu această prezență activă la evenimentul de prestigiu, Visit Oradea își continuă angajamentul de a promova Oradea ca o destinație turistică de primă clasă, susținând astfel dezvoltarea turismului local și atragerea de turiști internaționali. În acest context, Visit Oradea își reafirmă angajamentul de a promova Oradea ca o destinație turistică de primă clasă, susținând astfel dezvoltarea turismului local și atragerea de turiști internaționali.
Sursa: ebihoreanul.ro