La ore de vârf, șoferii stau în trafic și 45 de minute
Luni, în jurul orei 17:30, coada de maşini pe sensul de mers către Oradea începea cu aproape jumătate de kilometru înainte de parcul industrial din Calea Borşului şi se întindea până după acesta. Cap la cap, şirul de maşini atingea şi doi kilometri. Strict porțiunea de șosea de 1,5 km din Parcul Industrial, care a preluat traficul de pe Calea Borșului, putea fi străbătută în aproape o oră.
Circulaţie cu restricţii… pentru unii
Maşinile circulă în ritm lent tocmai pentru că, începând de la sensul giratoriu peste care se amenajează pasajul suprateran, circulaţia este deviată pe drumul colector de pe marginea parcului industrial. Aici, tot traficul de pe DN1 dinspre Ungaria spre Oradea, care până atunci înainta pe două benzi pe sens, este înghesuit pe o bandă pe sens. În plus, pe drumul colector aşteaptă să intre maşinile angajaţilor din parcul industrial, ceea ce face ca traficul să se blocheze tot după câţiva metri.
Nu vor semafor
„Reprezentanţii firmei Plexus ne-au solicitat să punem semafor pe drumul colector, pentru că în parcul industrial se formează cozi de maşini care aşteaptă să iasă în drumul colector”, a explicat Marchiş. Cel mai probabil, cererea va fi respinsă. „Semaforul ar creşte şi mai mult timpul de aşteptare pe Calea Borşului”, este de părere directorul. Soluţia de fluidizare a traficului va fi aleasă în colaborare cu reprezentanţii Poliţiei Rutiere.
Termen: sfârşitul anului 2024
Termenul contractual de execuţie a lucrărilor este de 20 de luni dar, pentru reducerea deranjului din trafic, constructorul şi-a asumat închiderea lor până la sfârşitul acestui an. Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Sursa: BIHOREANUL