Digitalizarea și Comunicarea Transparentă
Compania noastră trece printr-un proces de digitalizare și dezvoltare continuă, iar, în vederea unei comunicări mai clare și transparente, am dezvoltat pagina de client și modalitatea de a primi facturile pe e-mail, pentru că ne dorim să protejăm mediul înconjurător cât putem de mult. Contul de client a fost dezvoltat pentru a vă putea urmări ridicările și pentru a putea efectua plata facturilor AVE direct din acest loc.
Accesarea Contului de Client
Pentru a vă putea loga în contul dumneavoastră de client este necesar să aveți contractul la îndemână și să căutați în partea întâi a contractului detalii pentru logare pe pagina rfid.ave-bihor.ro adică: utilizatorul și parola. Toți clienții au aceste date în contract.
Activarea Facturii Electronice
Factura electronică, de asemenea, este un mod eficient de livrare a acesteia în timp util și ecologic. Pentru a vă activa factura electronică este necesar să scrieți un e-mail la adresa office@ave-bihor.ro și să solicitați acest serviciu. În urma activării serviciului veți primi facturile numai în format electronic, pe adresa dumneavoastră de e-mail.
Echipa noastră este dedicată asigurării unei experiențe cât mai plăcute și eficiente în vederea comunicării cu dumneavoastră, iar acest pas reprezintă un angajament ferm către o experiență îmbunătățită și personalizată privind serviciile oferite de noi. Vă mulțumim pentru colaborare! AVE BIHOR Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Sursa: EBihoreanul